środa, 6 kwietnia 2016

Coś, co kochają kobiety, Fit czekolada z oleju kokosowego [lowcarb, keto, paleo]

Tak mnie coś dziś naszło na czekoladę, ale jakoś nie miałem ochoty ładować się Nussbeiserem czy innym czekoladopodobnym czymś, lepiej samemu zrobić czekoladę dla własnego sumienia ;).

Składniki:

Olej kokosowy (u mnie 40 g)
Karob/Kakao nisko tłuszczowe 10 g
Ksylitol rozpuszczony w małej ilości wody - 5 g

to by było na tyle, jak się robi czekoladową bazę. Oprócz tego możecie dodać różne rzeczy które uwielbiacie. Z mojej strony było to chilli, 5 orzechów nerkowca i 5 migdałów które wcześniej rozkruszyłem.

Pewnie będzie wyśmienita z pestkami dyni, żurawiną, czy nawet z potartą skórką pomarańczową.

Wszystkie składniki bazy mieszamy w małym pojemniku na jednolitą masę, na górę dodajemy ulubione dodatki i.... wsadzamy do zamrażalki na kilka godzin. ta-dam.

Z podanych składników wyszło mi coś może wielkości Ricoh Sport.