wtorek, 25 października 2016

Camembert z patelni, z sosem czekoladowym [lowcarb, keto, bez cukru, śniadanie, nabiał]

Camembert z patelni, z sosem czekoladowym [lowcarb, keto, bez cukru, śniadanie, nabiał]

Oczywiście, jak zrobić ser camembert z patelni pisałem już tutaj: http://fitkarnik.blogspot.com/2016/04/camembert-z-patelni-w-migdaowej.html

Teraz czas na odświeżenie tego przepisu, czyli bez panierki, ale z czekoladową polewą.

Natchnęło mnie na ten przepis, jak byłem na zlocie foodtrucków (tak, jadłem tam – bitfeki, którą lepszą zdrowszą wersję zrobie tutaj jeszcze :)) I widziałem właśnie kawałki camemberta w czekoladzie.

Całośc prosta, jak poziomnica. Bierzemy ser, odpakowywujemy i smażymy obustronnie na teflonowej patelni. Jeśli chodzi o sos. To jedną kostkę gorzkiej czekolady rozpuszczamy w łyżeczce masła klarowanego w łaźni wodnej. Jak zrobić łaźnię wodną? O tak:

[zdjecie]

Czyli dajemy rondelek z wodą, na to miseczkę i gotujemy. Para rozpuszcza czekoladę i masło i mamy sos.

Z racji tego, że używamy czekoladę słodzoną bezwęglowodanowo (dzięki Wedel!), można tego używać na dietach ketogenicznych.

Makro (u mnie camembert 250g, jest to dobra porcja na dwoje)
KCAL: 765
B: 54 g
W: 3,8 g

T: 59 g