poniedziałek, 18 lipca 2016

PANCERNE MONTE [LC, LCHl, REDUKCJA]

Do przepisu potrzebujemy generalnie pancernej kawy, którą jak zrobić – opisywałem tutaj:


Coś mnie tchnęło i postanowiłem dodać do kawy 10g odżywki białkowej kazeinowej (KFD.pl). Zblendowałem wszystko razem, dodałem trochę cynamonu i zostawiłem na noc, żeby było na rano.

Ku mojemu zdumieniu- całośc elegancko się ścieła, i konsystencją przypominała budyn/monte.

Zauważyłem, że jedząc taką kawę rano, nie mam pózniej ochoty na słodkie, co może być zbawienne dla niektórych festiwaloców Milki i pszenicy. Chyba dzieje się tak, poniewaz mózg podświadomie dostaje informacje o słodyczy, jednak takiej – od której nie tyjemy :)

Zachęcam również do używania kawiarki, przynajmniej nie ma się kawowego, fusiastego uśmiechu na drugi dzien ;)

Składniki:
10g oleju kokosowego nierafinowanego
10g masła klarowanego GHEE
10g odżywki białkowej kazeinowej (u mnie premium dessert KFD)
5g cynamonu
OPCJONALNIE: 5g kakao

MAKRO:
KCAL: 250
B: 10
W: 6 (w sumie to błonnik)

T: 21